Saturday 25 July 2009

Volleyball - decorate notice board committee
Interact Club-
record commitee

Should I happy ? *IDK
tomorrow go for car wash project
But my dad don't know want fetch me go or not
everytime when he moody also scold me
What I still can do ? ='(

我是谁?我是你们的女儿啊
我要怎么做才能得到你们的疼爱?
心情不好就拿我来出气,我不是出气筒
哥哥要什么就给什么,那我呢?你们有没有想到我啊
我在这15年里得到的有什么?
五只手指都数得出啦!
我要一个美满的家庭
谁能给我?

No comments: